Het is in dit geval dan een uitzondering, maar feit blijft dat er figuren blijven bestaan die het met de regels allemaal niet zo nauw nemen en wat dat betreft begrijp ik de reacties wel. Vooral de machinisten onder ons worden nog wel eens met die figuren geconfronteerd en daarom dus begrijpelijk dat die zo reageren.Jammer dat de foto's van die figuren gewon hier geplaatst mogen worden en dat ze vervolgens ook nog eens de loftrompet krijgen. Terwijl de reacties dat er vanaf die lokatie niet gefotografeerd mag worden vervolgens door de moderators verwijderd worden.Nogmaals deze foto's zijn dan legaal genomen, maar er verschijnen er hier genoeg die dat niet zijn.
Waar slaat deze reactie op???En maak jij uit wat ik een mooie plek vind? heel vreemd Ik heb gewoon achter een hek gestaan van het viaduct!!!Ik snap echt niet waar jullie je druk om maken Groet,Raymond
Worden ze voor dr *** gereden dan is het toch hun eigen schuld.
Zo is dat Remco. Ik ben zelf beroepsmatig op het spoor te vinden en heb al genoeg aanwijzingen gehad voor personen die zich op een vreemde plaats langs het spoor bevonden. Al is het nu een geweldige locatie dan kan ik het nog wel begrijpen, maar bijzonder is dit niet. Tip, ga naar de overweg bij Blauwkapel aansluiting, daar sta je mooi bij een overweg, lekker veilig en een veel mooier totaal plaatje. Nogmaals, zorg ervoor dat je je niet ga gedragen als een verdacht persoon langs het spoor, want daar hebben heel veel mensen gewoon last van.
Nogmaals deze foto's zijn dan legaal genomen, maar er verschijnen er hier genoeg die dat niet zijn.
Inclusief de fotos genomen door de machinist zelf??