Maak je maar niet druk.Paul kennende gaat dit helemaal goed komen.Kijk maar eens naar zijn eerdere producties.Jos
Op de Rocky Rail site is ook een contactknop te vinden. Ik heb onderstaand maar naar ze gestuurd. Hopelijk gaan ze er wat mee doen!-------------------------------------------------------------------------------------------------Beste mensen van Rocky Rail,Gisteren heeft u op uw website treinstelnummers en prijzen vrijgegeven van de NS Plan U treinstellen die bij u in ontwikkeling zijn als H0 model. Het initiatief is meer dan lovenswaardig en gezien de kwaliteit van de NS / Railion / DB Schenker 6400 diesellocs zijn de verwachtingen naar een prachtige Plan U bij velen hooggespannen. Het zou echter ontzettend jammer zijn als er straks Plan U modellen op de markt verschijnen waar onnodige fouten in zitten. De treinstelnummers van de rode varianten en hun omschrijving matchen bijvoorbeeld niet met elkaar. De treinstelnummers die gekozen zijn hebben namelijk nooit met grijze zwenk zwaaideuren rondgereden. Nu de modellen nog in ontwikkeling zijn, is het kiezen van een juist treinstelnummer waarschijnlijk nog redelijk eenvoudig aan te passen, vandaar dat ik u hier nu over bericht. Ik wil u graag verwijzen naar onderstaande link, waar vanaf de tweede helft van pagina 6 over de treinstelnummers gediscussieerd wordt. http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,63402.0.html?PHPSESSID=e3jke9mrb9kte5ut4tto157sn2Door een account aan te maken bij Beneluxspoor.net krijgt u, nadat u ingelogd bent, de mogelijkheid om personen die voor u nuttige informatie over de Plan U hebben geschreven, een persoonlijk bericht te sturen. Ik weet zeker dat zij u met alle plezier aan extra nuttige informatie willen helpen, zodat Rocky Rail straks met hele fraaie en zoveel mogelijk kloppende Plan U modellen de Nederlandse modelspoorliefhebber ontzettend gaat verblijden! Heel veel succes met de verdere ontwikkeling van de Plan U en ik wacht het resultaat met grote belangstelling af!Met vriendelijke groeten,Jeroen Water -------------------------------------------------------------------------------------------------Jeroen
Maar misschien ben ik wel een kniesoor, zeurkous of klinknagelteller...