Ik vond het vergeleken met eerdere jaren vies tegen vallen. (...knip...) Had ook wat meer van de banen verwacht. (...knip..) Rolde was inderdaad een positieve uitzondering.
Ik was gisteren slechts "gastmachinist" op een van de banen en kreeg de indruk dat 99% van alle bezoekers het allemaal prachtig vonden wat er te zien was... Maar die 1% "betweters" verziekt het goede gevoel..
Uitkijken allemaal. Er zijn zakkenroller actief op de beurs. Ik ben alles kwijt. Paspoort, rijbewijs etc.... ben nu op de beurs, maar ga zo aangifte doen. Wat een gezeik....
Henk,Lees mijn berichten in dit draadje nog eens GOED door.... Dan denk ik dat ik mijn mening redelijk genuanceerd geef.. Ik schrijf meermalen dat kritiek prima is maar doe dat dan tegen de persoon wiens baan je niet mooi vind maar gaan niet lopen roepen dat het allemaal maar waardeloos is... De mensen die hun baan op een beurs tonen moeten volgens jou kritiek op een forum maar klakkeloos accepteren en mogen niets terugschrijven...
Op 200 m van de ingang ligt een grote parkeergarage. Dagje parkeren voor € 5,-. De garage stond om 12 uur misschien 25% vol.