Ja, de B-Models zijn nog altijd redelijk licht. Zowel wagon als container.Als je ze vergelijkt met de Rocky Rails, als je die naar iemands hoofd smijt, mag ie naar het ziekenhuis, bij de B-Models vraagt ie eerder : wat doe je nu ?
Op Oudjaarsdag besteld, vandaag eindelijk opgehaald bij het postkantoor:En dat is, niet geheel onverwacht:Die dozen kennen jullie inmiddels wel:Jawel, mijn eerste Pennsylvania Railroad-model. Dit is het prototype in de oorspronkelijke kleuren. Origineel kostte de set $680 of daaromtrent, maar het ding ging in de uitverkoop (en is nog steeds beschikbaar) plus nog eens extra 10% korting tijdens de kerstperiode. Inclusief verzending, 18% BTW en inklaringskosten kwam het rond de €300 uit.En zo ziet de hele set eruit in een zonovergoten tuin:De Budd Metroliner (Engelstalige Wikipedia) is een interessante, zij het niet noodzakelijkerwijs succesvolle trein. Men realiseerde zich dat de toekomst van treinen niet in comfort, maar in snelheid lag. Ontworpen om 150 mijl/u (240 km/u) te rijden, werd dit al snel verlaagd tot 120 mijl/u. Tegenwoordig zijn de Metroliners van hun aandrijving ontdaan en doen ze dienst als stuurstandrijtuig in combinatie met de van hun afgeleidde Amfleet-rijtuigen.Deze modellen zijn allen aangedreven, goed zwaar en voorzien van een echt laagje metaal. Ze zijn het geld dubbel en dwars waard.- Peter
Postbankloc staat in de rubriek "aangeboden" zag ik net
Hoi,Een Kibri stopfmachine, ...
Gaaf! Ik zit er ook naar te loeren. Hoe rijdt het?
2 motoren van Aubertrain en 2 Artitec vehikels voor Cushman.