Tja:Vier stuks Walthers Proto Amtrak Amfleet II 59-seat Coach, fase 4b, mét verlichting. - Peter
Tja:
Inderdaad: Tja...
Maak nou eens een mooie foto man! Amfleet is hartstikke maf spul, dat zie je alleen en profile.
Effe lekker versmeren die glimdingen..
Ik geef volmondig toe een nerd te zijn, maar anders zat ik hier ook niet.
Sinterklaas is vroeg dit jaar. Kwam een pakketje uit Spanje. Een winkeldochter. Een stevige!
Walthers Proto heeft met deze Amfleet II een fraai model afgeleverd.Misschien is het opgevallen dat de foto's er marginaal beter uitzien dan normaal, wat overigens geen prestatie mag heten. Met zeven stuks A4 en een paar minuten werk (het kwartier zoeken naar waar verdorie het printerpapier ligt niet meegerekend) heb ik een, eh, "foto-achtergrond" in elkaar geknutseld.
Nou, eerlijk gezegd vind ik dit een voorbeeld van een heel erg slechte foto... Zie je nou zelf niet dat je de mist in bent gegaan met de brandpuntsafstand? Ik bedoel maar: alleen vooraan is het beeld scherp. Probeer het nog eens een keer en lees voor de aardigheid eens de handleiding van je camera. Er zitten meer knoppen op dan alleen de ontspanner.Steyn