Ter info: de wagens kwamen uit duitsland met DHL maar let op dat je dan geen postbus opgeeft! DHL bezorgt alleen op huisadressen Het pakket is een paar keer heen en weer gegaan van depot naar depot maar uiteindelijk na 2 weken toch aangekomen
@Rondje_HOIk heb een standaard Loksound Micro gekocht. De Esu 56899 en daarin zelf het geluid van Esu Class 08 in geladen via de Lokprogrammer. (Dit kan meestal ook gedaan worden door de plaatselijke treinenwinkel). De Decoder kan je redelijk makkelijk kwijt. Alleen de bijgeleverde luidspreker niet. Daarvoor heb ik de momenteel kleinste variant gekocht. De Esu 50321.De klankkast (nou ja kastje) kan je zelf opbouwen. Van zonder klankkast tot alles. Afhankelijk van wat je kwijt kan. Met kastje klinkt het beter.Ik heb het nog niet definitief ingebouwd (eerst met vakantie). Had het voor aanschaf wel eerst gepast met een soortgelijke decoder ... en dat paste. Dus als je een foto wilt dan zal je nog even geduld moeten hebben.... Suc6Ad
De verschillen tussen de Roco en de Heris die jij noemt zijn eigenlijk makkelijk te verklaren. De I6 rijtuigen die Heris maakt hebben in het echt ook getinte ramen en zwarte draaistellen. De I10 rijtuigen die Roco maakt hebben in het echt grijze draaistellen en geen getinte ramen. Mooie rijtuigen, van de I10 heb ik er ook een aantal. De Heris I6 heb ik alleen in het oranje.Mvg, Peter