Volgens mij is de Umbau een originele Roco, geen Fleischmann?
Mij zijn de volgende rijtuignummers van Roco bekend:AB5102 (ex ABec ex Bec)B5104 (ex ABec ex Bec)B5204 (ex C8ec ex Bec)B5216 (ex Cec)B5218 (ex Cec)B5227 (ex Cec)B5302 (Bz, ex Ces)Je kunt nog even vooruit
Als ik me niet vergis zijn begin jaren 80 (?) meerdere NS-rijtuigen van Roco zo omgespoten door Philotrain.De basis was de groene stuurstandwagen waarbij de lampen zijn verwijderd.Er was zowel de B5301 als de B5302.Ook waren er meerdere varianten van de plan D in turkoois en Berlijns blauw (tijdperk 3).Basis hiervoor was de eerste productie plan D in de blauwgroene kleur met gele biezen.
@Biesendorf, dat zijn mooie blokkendozen .Ik zoek vooral naar de Roco uitvoeringen die in dezelfde periode zijn uitgebracht. Die delen veel uiterlijke kenmerken zoals de klassenborden, bruine vouwbalgen etc etc. Hoewel het aanbod erg verleidelijk is, zoek ik toch nog even verder Groeten,Rogier
Nog een aanwinst, via Marktplaats in de plek waar ik werk een 17 Fleischmann Profi koppelingen op kunnen duikelen. Een foto lijkt mij wat overbodig