Volgens mijn exemplaar van het 1700 boek was het 1949 (fotobijschrift blz. 99). Dat komt overeen met de gegevens in het "Geschiedkundig overzicht der stoomlocomotieven van de Nederlandse spoorwegmaatschappijen over de periode 1839-1958" van Van Wijk Jurriaanse.De tweede was de 1333II, die in 1947 buiten dienst ging (volgens dezelfde bronnen). Grtz, Ton
Op donderdag kwam UPS met een pakketje aanzetten. Even snel opmaken:Groeten,Lolke
De Piko 216 177-6, een hele mooie loc, in analoge versie. En de benodigde ESU onderdelen om er een sound loc van de maken.Groeten,Lolke
Vandaag was ik op Houten samen met m’n Pa… ik kwam alleen om te kijken en zou niks kopen… maarr kon dit niet laten staan dus… 2 NAM wagons gescoord 1 bij een particulier de ander Bij MTE gekocht, Leuk voor achter de NS 2000 van piko. en toen liep ik wat veder en kwam ik een AHOB tegen van niet 3D maar van Modelspoorseinen compleet moet nog wat kleine dingen monteren. Toen liep ik langs de alcast stand langs en kwam tot mij verbazing de Artitec kerk tegen… dus die had ik ook meegenomen… veder hier en daar gekletst was een leuke beurs Tot de volgende beurs… oftewel volgende jaar denk ik