Roco heeft op zich wel leuke setjes alleen de rails die daar bij zit vind ik niet mooi en er zit een rode roco multimaus bij. Dit schijnt wel een goede te zijn.
Nu had ik gelezen dat je daar CV's mee kan schrijven maar niet mee kan lezen? met de blauwe multimaus pro kan dat dan weer wel? en is het mogelijk om hier alle decoders mee te programmeren?
Nu zag ik ook Roco Z21 aansturing kan je daar alles op aansluiten of alleen Roco. Deze vraag ook gesteld aan iemand op de treinenbeurs in Houten en die vertelde dat je daar niet echt heel veel uitbreidingen op aan kan sluiten. Helaas op de beurs weinig startsets kunnen vinden, ook weet ik niet echt wat de gemiddelde prijzen zijn dus helaas niks gekocht en eerst maar een verder gelezen en verdiept.
Misschien moet je niet de eerste de beste verkoper met mooie blauwe ogen en weinig kennis geloven maar eens kijken op de site van de z21/Z21: http://www.z21.eu/Z21 Daar is alle info te vinden over beide versies van de centrale. Verder vindt je daar onder downloads de gegevens en bladen waar je kunt zien wat er allemaal aan gehangen kan worden.
Ik denk dat die Z21 net iets te uitgebreid is en denk dat ik toch voor de multimaus ga, vind het een beetje zonde als ik dadelijk iets aanschaf wat niet helemaal mn ding is of waar ik niet verder mee kan.
Een z21 is ook mooi en uitgebreid genoeg, maar je moet er een tablet of smartphone bij hebben.