Marc,De set is nu ook in jouw winkel verkrijgbaar, H&H .Groetjes,Robbert
Kijk eens wat VAM-wagens 2e hands nog moeten kosten (en wat er voor betaald ) wordt, en kijk dan eens naar de prijs voor dit setje.
Alle foto's genomen op 17-05-1998 in Amsterdam Westhaven. Een paar dagen voor de sloop! Enkel de onderste is uit 1990.
Ik ga een verkeerd streepje niet degraderen als kapitale, slordige fout, maar beoordelen als: jammer maar helaas.
Natuurlijk is kritiek niet leuk en kan het de verkoop van een bepaald model negatief beïnvloeden. Het omgekeerde is ook waar: ik heb eens een winkelier gesproken die vertelde dat een model pas echt goed begon te verkopen nadat het hier besproken was.mvg,Gert
Maar wat ik aan probeer te geven dat in de laatste maanden blijkbaar een trend ontstaat om modellen bij kleine fouten compleet af te branden en dat dit steeds heviger wordt. Taalgebruik als "extreem slordig" , "prutswerk" en dat soort zaken wordt daarbij niet geschuwd.
In mijn optiek (opgedaan in de afgelopen maanden hier op dit forum) wordt een fabrikant compleet afgezeken als er een minuscuul foutje wordt gemaakt, (een gelijmd buffertje ipv ingestoken en daardoor 1 mm korter)en ik denk dat dat geen goede zaak is. Een paar jaar geleden waren we blij met kleurvarianten van Duitse modellen als goederenwagens!
In N-spoor heb ik een oranje VAM-wagon gezien. Heeft deze kleurstelling ook gereden en is daar een Model van in H0?