@JoHoe heb je dat precies gedaan met die isolatiestukken?Je haalt alleen dat stukje eruit?Hoi Dave,Ik heb die Sommerfeldt rijdraad isolatiebeugels gesoldeerd op een doorgaande uitlegger van iets dikker materiaal gesoldeerd.Wel erop gelet dat deze beugel een halve centimeter oversteekt zodat deze overlapt met aangrenzende module.Zo vervangt de pantograaf zich niet ,doordat die isolatiebeugel is afgerond is aan de uiteinde.In het Duits heet dat fahrdrahttrenner nummer 139,en je kunt bij de firma direct bestellen en of naar voorbeeld zelf maken.MvgJo@SteefWanneer ben je klaar, vanavond? Ben benieuwd wat jouw oplossing is!Er hoeft bij mij geen stroom door, alleen wil ik wel dat de panto tegen de draad loopt.Die Zweedse masten zien er mooi uit, écht mooie DB masten nog niet gevonden.SOM ziet er raar uit, wat dat zijn twee hoekjes die in elkaar gevouwen zijn en bij VIE vind ik die rare grijze dingen waar de draad aan komt lelijk ....Hmm
@JoHoe heb je dat precies gedaan met die isolatiestukken?Je haalt alleen dat stukje eruit?@SteefWanneer ben je klaar, vanavond? Ben benieuwd wat jouw oplossing is!Er hoeft bij mij geen stroom door, alleen wil ik wel dat de panto tegen de draad loopt.Die Zweedse masten zien er mooi uit, écht mooie DB masten nog niet gevonden.SOM ziet er raar uit, wat dat zijn twee hoekjes die in elkaar gevouwen zijn en bij VIE vind ik die rare grijze dingen waar de draad aan komt lelijk ....Hmm