De grote twijfel heeft dus bij mij toegeslagen en vooral omdat ik eigenlijk H0 net iets mooier vind dan spoor N.Wat ik graag wil is een Nederlandse spoor uit de jaren 50 t/m 70, de overgangsjaren dus naar elektrisch.
Je moet doen wat je leuk vindt!
De grote twijfel heeft dus bij mij toegeslagen en vooral omdat ik eigenlijk H0 net iets mooier vind dan spoor N.
Hallo MikaBalou ,Ik snap dat het lastig is om deze keus te maken, ik heb zelf ook heel vaak zitten twijfelen om over te stappen naar H0 Maar toch nooit gedaan mede doordat je met N-spoor gewoon met veel langere treinen kan rijden, ik kan bvb makkelijk met een NS 1300 met maar liefst 10 rijtuigen en een complete ICE kwijt kan op mijn station, in schaal H0 zal dit lastiger worden denk ik?Mijn ruimte op zolder is ongeveer 15m2, de lengte van de baan is 3,80m.Maar goed als de lengte van een trein voor jou niet belangrijk is en je vind het niet erg om met wat kortere treinen te rijden dan zal de keus niet moeilijk zijn Ik moet ook heel eerlijk zeggen, ik vind H0 toch ook net iets mooier dan N-spoor maar stap toch echt niet over Groet,Raymond