Kun je daar niet beter de 2433 voor nemen? Die heeft, zei het voor een blauwe maandag, ook een A-sein gehad. En heeft van de fabriek uit een glad front zonder derde pit. Dan hoef je geen gaten op te vullen, schuren/plamuren en spuiten.... Gaatje boren in de 2433, frontsein erop en klaar.Hier heb ik op n DKM 2416 de pit van een 2432 geplaatst, redelijk op de goede hoogte. Het verschil met de Roco is duidelijk.....
De DKM hekken zijn ook mooi. Dat zijn de los te kopen metalen hekken?
Marcel, heb je een foto van de 2433 met derde pitten?
Helaas niet. Ik geef je de meeste kans als je een plaatje weet te vinden van die lange rij locs waar ie tussenstond in 1984-1986. Die zijn redelijk vaak op de foto gezet. Ik had Mispoes al eens gevraagd, maar die heeft alleen de 2520 van die hele rits op de plaat...... De 2433 was van die hele rij locs opgesteld te Rsd in 1984 de enige die niet naar Mijdrecht is gegaan (en de 2498 dan). Volgens mij behoorde deze loc tot het eerste transport richting Hollandia/Koek in Asd, samen met de 2474, 2487, 2489, 2503 en 2527. Daarom komt dit transport helaas ook niet in aanmerking om in model nagemaakt te worden