Liepen = zieken, en dat zou de Nederlandse consument ook eens moeten begrijpen (mening).
hierbij open ik een aparte topic. Hierin kan alles gezegd word over Rivarossi. Ik las bv dat ze mogelijk geen nieuwe Nederlandse modellen meer wil maken en ook Lippe heeft er wat mee te maken.
Als ik als fabrikant (R) mijn concurent (Rivarossi) een loer wil draaien, dan laat ik mijn outletstore een prijs aankondigen, die de prijs in Nederland kapotmaakt.
Wel zeuren om nieuwe modellen en ondertussen de boel zelf verstieren, hoe heet dat ook al weer ?
Ik denk zelf dat Rivarossi het een worst zal zijn welke prijs er naar de consument gerekend wordt.In dit geval is Overbeek de distributeur voor de Benelux van de VIRM en levert Overbeek ook naar een aantal winkels in het buitenland.Dus Rivarossi krijgt het afgesproken bedrag van Overbeek en Overbeek weer van de winkels.... en wat die met de adviesprijs doen....
Het is een algemene trend van consumenten om in een winkel spullen te gaan bekijken en dan later via het internet te gaan bestellen. .....
Ik las bv dat ze mogelijk geen nieuwe Nederlandse modellen meer wil maken en ook Lippe heeft er wat mee te maken.