Bedankt Henk, jij begrijpt het helemaal. Ik had een poos terug een negatieve ervaring met dit museum, maar als je moppert als het niet in orde is vind ik dat je het ook mag melden als het wel goed is en ik had het inderdaad naar mijn zin. Als kritische noot heb ik even de bordjes aangekaart, niet verwachtend dat dat weer een item op zich zou worden. Dat mensen in Nederland overal moeten aanzitten kan een reden zijn dat men niet kiest voor standaards met een bord, maar die kan je toch ook vastzetten, evt. met een los bordje erop "geschroefd" bij het wisselen van het object, want dat de collectie regelmatig wisselt is me nu wel duidelijk. Ik hoop nog vaak dezelfde positieve ervaringen te hebben bij mijn volgende bezoeken aan dit museum waar je als touringcar chauffeur ook altijd verwend wordt met een gratis kopje koffie / thee of chocola.
Henk,Ik snap het ook niet. Cottage meldt eerder een negatieve ervaring, en nu een positieve. Eerlijker kan helemaal niet, lijkt me. En nu begin jij dat hij zijn handen moet laten wapperen als hij iets gedaan wil hebben?
En ja, ik laat mijn handjes al wapperen in het museum, er zit alleen geen poetsdoekie in als ik ze wapper
Maar er is altijd wel iets te klagen voor hobbyisten.O.a. de 6317 is op alle fora om gek van te worden onder andere.Al deze opmerkingen doen geen recht aan welk musea ook.