Blijf dit een hele rare posting vinden. Gezeur over een model wat is aangekondigd en wat achteraf niet aan de verwachting voldoet mag wel, maar zeuren over een museum met een vooraf aangekondigd evenement wat een behoorlijk gedeelte van de hal in beslag neemt en wat niet eens spoorgerelateerd is (sorry hoor, 1 miljoen andere locaties voor), waardoor een gedeelte van de collectie elders staat, niet goed te zien is vanwege afzettingen door schilderwerkzaamheden of ruimtegebrek mag niet.
En ik ben het wel met je eens, het blijft wel een leuk forum hier hoor Mét H, uit Zeist
Altijd bijzonder dat anonieme (!) mensen bij hun 5e (!) bericht al precies weten hoe het hier op dit forum aan toe gaat, hoeveel aanmeldingen en afmeldingen er zijn.. Gr, Bert
och. ik denk och dat die meneer met 5 posts voor mijn gevoel dichter bij de waarheid zit onze voorzitter ons wil doen geloven
'k Ben wel benieuwd naar je uitleg. Cottage Railways deelt zijn negatieve ervaringen van een museumbezoek. Anderen delen hun positieve ervaringen. Vind je dat we negatieve ervaringen niet meer toe moeten staan?
Sorry Gerard, sloeg op een opmerking van Bertik haalde 2 functies lichtelijk door elkaar