Ja lekker kort, vooral met nog een stuk of vier DDm's er achter.
Ik heb hier al een tijdje lopen zoeken, maar ik zie vaak lange samenstellingen (8 of meer rijtuigen) hier voorbij komen van autoslaaptreinen in de zomer naar het zuiden. Ik wil graag een trein samenstellen van 4 à 5 rijtuigen, welke tussen ca 1990 en 1995 hebben gereden. Ik zat hierbij te denken aan een samenstelling van locomotief + Bcvmh + Bcvmh + WR + Bcm + WL T2S/WL MU 64/WLAB-30. Over het laatste rijtuig ben ik niet zeker om toe te voegen. Ik wil deze trein samenstellen met rijtuigen van LS Models en dacht hierbij aan de volgende nummers:Bcvmh: set 44011WR: 44100Bcm: set 44004WL T2S: 44190WL MU 64: 44179WLAB-30: 44050/44051.Is dit een realistische trein of moet ik hier wat aanpassen?
Voor zover ik me kan heugen heeft er geen type WL T2S in de autoslaaptrein vertrekkend uit Den Bosch gereden naar welke bestemming dan ook.
Gezien de opstelling van de auto's op de DDm's denk ik dat de eerste zes van 's-Hertogenbosch kwamen en de laatste drie van Bressoux.Een groet van onder de Nederlandse zon,Karel.
Op internet staat (ik weet niet meer waar) een foto van de volgende wel heel korte samenstelling uit de jaren 90:NS 1100 (geel/grijs botsneus)SNCF DDm (groen LSM/Heris)SNCF DDm (groen LSM/Heris)NS Bcvmh (blauw LSM)NS WR (blauw LSM)NS MU (blauw LSM)