Omdat ik naast 'treintjes' ook andere electronica toepassingen heb, zijn - om onherstelbare problemen te voorkomen - de contactbussen zowel in kleur als in positie verschillend. De beide ringkerntrafo's met 30 Vac uitgangsspanning leveren na gelijkrichting en afvlakking circa 40 volt gelijkspanning.
derhalve heb ik een lineaire step-down unit gebouwd die de 30 Vac omzet in 30 Vdc.De maximale stroom bedraagt 6,3 A.
Gezien de hoge schakelfrequentie (150 kHz) zal ik nog nagaan of er enige hoogfrequent 'rommel' op de uitgang staat.
Betalingen binnen de EU Indien u zich in een land bevindt dat tot de Europese Unie behoort, dan vormen deze voorwaarden een overeenkomst tussen u een LIGHTINTHEBOX (UK) LIMITED. Volgens deze overeenkomst zullen goederen en/of diensten worden geleverd ia LIGHTINTHEBOX (UK) LIMITED) als een vertegenwoordiger van LIGHT IN THE BOX LIMITED of door LIGHT IN THE BOX LIMITED, afhankelijk van de betalingsmethode gebruikt voor de aankoop van de goederen en/of diensten. Indien u zich in een ander land bevindt, dan vormen deze voorwaarden een overeenkomst tussen u en LIGHT IN THE BOX LIMITED en goederen en/of diensten zullen direct door LIGHT IN THE BOX LIMITED worden geleverd.