Dat soort gevaarlijke situaties heb ik gelukkig niet gezien, maar ik heb mij wel dood geërgerd aan die ouwe lamzakken die gewoon maar langs het spoor van de ene overweg naar de andere banjeren, terwijl over enkele minuten de trein komt en tientallen mensen met camera's staan te wachten om een mooie persoon-vrije foto te maken. Dat moet dan op z'n allertraagst, met vrouw erbij, iedere keer stoppen om iets tegen elkaar te zeggen, even terug lopen ("toch maar niet doen"), maar uiteindelijk weer de andere kant op ("toch maar wel"). Als op dat moment de trein komt is voor tientallen mensen de foto gewoon verpest.Zelfde liedje met figuren die op het allerlaatste moment doodleuk een weilandje verderop gaan staan en 'zogenaamd' niet door hebben dat achter ze al een paar minuten lang een rijtje met fotografen staat te wachten op de trein. Foto alsnog verpest door één figuur die zo nodig een beter plekje voor zichzelf moest hebben
Ik vond het weer een leuke dag alleen vond ik het wel opvallen dat er vaak met de tenden voor werd gereden. ( waarom hebben we een draaischijf uitgevonden )
Nee maar waar het om gaat is dat sommige het express doen. Bijvoorbeeld die mensen die opzettelijk op het laatste moment van het spoor gaan.
Zoek dan een rustig plekje in het bos op en niet in een weiland op 80meter van de spoorweg. Dan kan er niemand in de weg staan.