Ik begreep dat iemand hier de lijst met modelspoorwinkel wilde updaten, Dus post iedereen hier de adressen die hij weet.
Ik wil alleen een lijst met e-mail adressen voor mijn zoektochten naar modellen.
Ok dus als jij iets zoekt ga je ze allemaal een brief sturen of opbellen of langsgaan? , In 2014 hebben we e-mail dus als ik iets graag wil hebben wil ik ze allemaal mailen en daaruit ga ik dan een keuze maken waar ik het ga kopen. En dan kijk ik dan wel of het ver weg is, goedkoop of wat dan ook.
Klopt maar daarin ga ik me niet beperken door de andere winkels niet aan te spreken via e-mail, bezoek of wat dan ook.
Het is inderdaad hobby en het zoeken naar een model is leuk, maar het vinden ervan en mijn collectie compleet maken heeft meer prio dan de charme van het zoeken en na lange tijd vinden.
Goed je hebt dus je model van de 1500 te pakken gekregen. Gefeliciteerd. Ik denk als je naar een beurs alla houten was geweest dat je hem daar zo had kunnen kopen.
En dat is voor jou het teken om dan maar alle websites van alle merken langs te gaan en dan deze hier neer te plempen? Als je het werk van Koen ziet is het een kaart met daarop aangegeven waar een bepaalde winkel zich bevindt. Hij kan toch niet uit alle lijsten zelf filteren van: Die heb ik nog niet, die wel, enzovoort? Help hem dan door te zeggen: "Die winkel kan je schrappen omdat die niet meer bestaat of is verhuist, enzovoort..." Dat is veel en veel makkelijker voor Koen.Dat is nog iets anders dan hier een complete lijst van alle merken neer plempen...
Goed, snelle jongen, daarvoor hebben ze tegenwoordig websites met webwinkel uitgevonden En nee ik ga dus ook niet overal een brief naar toesturen of bellen. Ik heb niet zo'n drang om binnen een week tijd een verzameling compleet te willen hebben. Als je de juiste lijntjes her en der uitzet dan krijg je vanzelf tips en aanwijzingen waar een bepaald model nog kan zijn en hoe je er aan kan komen.
Wat ik al aangeef: Sommige winkels hebben bepaalde merken niet. Om welke redenen dan ook. Dan is het niet logisch om de betreffende winkel te mailen.
Met andere woorden: Je probeert in zeer korte tijd een groot deel van je leven in te halen. Is dat het? tja..... Een mooi levensdoel.
Ik heb nog wel een tip voor je: Soms zijn bepaalde artikelen niet meer in winkels te vinden. Dan zal je toch echt andere wegen moeten bewandelen. Een beurs is dan een goede optie om een model te pakken te krijgen dat allang niet meer gewoon te koop is. Of gewoon via het internet zoals via Marktplaats en Ebay moeten zoeken.
Zo snel mogelijk je doel in het leven bereiken lijkt me logisch, of ben je nogsteeds met je cito toets/rijbewijs en 1e woning bezig?
HeyermanMisterweg 7A 7102 BD Winterswijk Nederland
Begint een beetje op de man spelen te lijken. Niet doen.......