Door aanpassingen in Den Bosch in het niet meer mogelijk om van spoor 1 naar Utrecht te gaan dus wordt de laatste tijd de route "onderlangs" benut. (Ht-O-Nm-Ah etc. om zo weer retour te gaan naar Watergraafsmeer).
Wie betaalt eigenlijk al die extra kilometers, veroorzaker ProRail of slachtoffer EETC?
de 1200-en staan vaak opgesteld op watergraafsmeer, als je de ringweg neemt rijdt je er onder door, vandaag stond er een bruine 1200 en de zwarte Märklin 1200. Misschien kun je even op de vluchtstrook stil staan....
Kan ik me eigenlijk niet goed voorstellen. Als ProRail de functionaliteit van de infra wil veranderen, moeten ze de vervoerders raadplegen. Daarna beslist uiteindelijk de minister. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat EETC dit zo maar geaccepteerd heeft.
Citaat van: Leovardia op 30 June 2014, 21:41:34de 1200-en staan vaak opgesteld op watergraafsmeer, als je de ringweg neemt rijdt je er onder door, vandaag stond er een bruine 1200 en de zwarte Märklin 1200. Misschien kun je even op de vluchtstrook stil staan....gr BertGoed plan.....
de 1200-en staan vaak opgesteld op watergraafsmeer, als je de ringweg neemt rijdt je er onder door, vandaag stond er een bruine 1200 en de zwarte Märklin 1200. Misschien kun je even op de vluchtstrook stil staan....gr Bert