Geen idee, koop er eentje dan weet je het. Waarom moet een ander de kastanjes uit het vuur halen?
Als de verlichting bij start dan verkeerd om brandt, sta je raar te kijken.Wat ik ook probeerde, ik kreeg hem niet goed.Opgestuurd; hij heeft inmiddels een update gehad bij Digirails, en nu werkt hij prima.
Ik heb drie exemplaren geprobeerd. Eerste 20 cm mee gereden, niets meer. Omgeruild voor een tweede die vanaf het begin helemaal niets deed. Driemaal is scheepsrecht dus nog een keer omruilen en dat exemplaar deed het beter.
Ik heb drie exemplaren geprobeerd. Eerste 20 cm mee gereden, niets meer. Omgeruild voor een tweede die vanaf het begin helemaal niets deed. Driemaal is scheepsrecht dus nog een keer omruilen en dat exemplaar deed het beter.Ik had dezelfde ervaring met de verlichting, niet goed te krijgen via CV29. Enige optie is dan zelf de gele en witte draad aan de decoder om te wisselen. Wat mij ook opviel is dat de motor soms bleef brommen bij stilstand. Uitlezen van de decoder leek ook niet helemaal goed te gaan dus decoder maar teruggebracht en een Uhlenbrock 76420 aangeschaft (zelfde prijscategorie).
Zelf ben ik ook benieuwd ben zelf voor plan om zon 6 stuks van deze te kopen en in me loks te prikken.
Het brommen had ik ook bij stilstand (komt voor in bepaalde situaties). Een lage waarde van CV55 zorgt voor eerder brommen. Het nadeel is dat een hogere (K)waarde ook kan leiden tot het feit dat de loc blijft doorrijden. De regelaar voor de cruisecontrol lijkt ,zoals ik het kan afleiden, dus niet lekker te werken.
Als laatste het geval van na twintig centimeter stoppen met rijden... Is dit in analoge stand? Hier heb ik namelijk ook last van. Digitaal is geen enkel probleem, maar analoog rijdt de loc soms 10, soms 40 centimeter en staat dan stil. Vervolgens doet alleen de verlichting het nog, maar dan ook maar 1 kant op.