Doel:€250.00
Donaties:€50.00

Per saldo:€-200.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-01-2024

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's door Ferdinand Bogman
Vandaag om 13:15:50
Gebruik je Arduino zonder te "programmeren" ;) door fleischmann1
Vandaag om 13:13:26
GSS Jubileumbaantje (0e / 0n30) door MacArthur
Vandaag om 12:55:30
N spur scenery elementen maken van gips of klei? door Paul552
Vandaag om 12:35:08
Hengelo in 1981-1982, maar dan anders: Kassenberg in N door spoorijzer
Vandaag om 12:33:37
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door Sven
Vandaag om 12:28:41
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost. door RK
Vandaag om 12:25:12
U-vorm beperkte ruimte (H0 C-rails) door eitreb
Vandaag om 12:16:32
Al mijn goede ideeën... door Karst Drenth
Vandaag om 11:42:58
NTM P1 in Schaal-1 door MaraNCS
Vandaag om 11:39:38
US diorama in H0 door Wim Vink
Vandaag om 11:35:28
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door Jack Black (NS1220)
Vandaag om 11:33:00
Rio Grande Southern - Lizard Head Pass door Hans GJ
Vandaag om 11:30:20
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen door bollen neus
Vandaag om 11:27:15
Bauarbeiten im gange door Dave.......
Vandaag om 10:55:26
Variaties op Station Zetten Andelst in HO door Duikeend
Vandaag om 10:54:40
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes door Vislijn
Vandaag om 10:42:29
Onze Nederlandse Stoomlocomotieven (nieuwe druk) door R v/d Hoven
Vandaag om 09:24:48
Internationale Spoor 0 en 1 dagen in Gießen, 23 en 24 maart, 2024 door bernhard67
Vandaag om 08:42:53
De Hondsrugbaan door mass am see
Vandaag om 08:15:11
Pfarrerwinkel bahn door Jelmer
Vandaag om 08:00:19
M.s.v. De Percee bouwt aan nieuwe clubbaan door J. Moors
Vandaag om 01:00:05
30 maart Modelspoorbeurs Houten & HCC Kennisdag door WimM
Vandaag om 00:42:50
Raadplaatje door Magic
27 maart 2024, 23:27:03
Ronald en Wanda's "Southern Comfort" swamp layout! door Ronald Halma
27 maart 2024, 23:17:30
Bouw van materieel 40 treinstellen door Pauldg
27 maart 2024, 22:45:06
Martijn's rariteitenkabinet door Martijn193
27 maart 2024, 22:30:17
Beekdaelen in H0 door Link
27 maart 2024, 22:17:23
Les Billards du Vivarais door Hans1963
27 maart 2024, 22:08:52
"Litter Bin" voor Brits spoor en Britse modelspoorprojecten door BrightonBelle
27 maart 2024, 21:57:24
  

Auteur Topic: Conrad Duitsland  (gelezen 11142 keer)

Dave van der Locht

  • Offline Offline
  • Berichten: 1064
Re: Conrad Duitsland
« Reactie #15 Gepost op: 25 augustus 2007, 13:58:07 »
Wim, toevallig net even geprobeerd aangezien ik toch nog moest bestellen en dit een hele goede tip was. Maar ik krijg op 10 van de 10 gekozen produkten van Conrad.de de melding:

Het gezochte product kan helaas niet weergegeven worden.
Helaas is dit product niet aanwezig in onze Online-databank. 
Als u het product toch in de winkelwagen legt, dan kunt u de beschikbaarheid controleren via het stoplicht. Bij een groen stoplicht is het product beschikbaar.

Als ik het produkt vervolgens toch in de winkelwagen leg dan krijg ik hierin de melding dat het produkt is uitverkocht, en uiteindelijk is het artikel dan ook niet geplaatst in de winkelwagen (in iedergeval niet met de 10 die ik geprobeerd heb).

Dus dit geldt denk ik niet voor het gehele assortiment.

Groetjes,
Dave
« Laatst bewerkt op: 25 augustus 2007, 14:01:41 door Dave van der Locht »
Beter een gat in een trein, dan een trein in je gat.

Ing. J.A. Flory

  • Offline Offline
  • Berichten: 47
Re: Conrad Duitsland
« Reactie #16 Gepost op: 25 augustus 2007, 15:10:08 »
Beste allemaal,

Enige tijd geleden heb ik geprobeerd via de conrad Duitsland direct via internet te bestellen dit bleek toen niet te gaan. Hierna heb ik telefonisch contact in Nederland gezocht, en het probleem voorgelegd. Men wilde wel een uitzondering maken en het toch leveren. Dus probeer as maandag overdag (Nederland) te bellen en kijk hoe er gereageerd wordt. Geef wel duidelijk aan dat het om nummers uit de Duitse data-bank gaat.

Met vriendelijke groet,

Hans

Beusi

  • Offline Offline
  • Berichten: 812
  • Pindakaas is lekker
Re: Conrad Duitsland
« Reactie #17 Gepost op: 25 augustus 2007, 17:51:11 »
Hey Bedankt voor de tips en ervaringen van jullie. Ik heb hier in de buurt wel een modelspoor winkel maar die heeft niet zo veel N-spoor. En hoewel conrad niet zo super duur is en de verzendkosten waren gratis wilde ik dat is proberen. Ik zal maandag even bellen.

Niels

Gorillus

  • Gast
Re: Conrad Duitsland
« Reactie #18 Gepost op: 03 oktober 2007, 19:46:07 »
Dit had je nu moeten weglaten. Ten 1ste ben ik niet verwend en ten 2e kom ik niet uit het westen van het land. Ik vind dit een ronduit beledigende uitspraak. Voorts mag je weten dat de provincie waar ik woon slechts 1 modelspoorzaak heeft. Verder weet ik waar ik heel goed waar ik het over heb.
Jij mag je eens gaan afvragen hoe het toch komt dat de winkels steeds minder op voorraad hebben. Juist door figuren zoals jij, die het buitenland en internet de voorkeur geven boven een plaatselijke winkelier. Ik blijf mijn winkelier trouw en rijdt daar graag een paar kilometertjes voor. De man doet in ieder geval zijn best om mij tevreden te stellen en dat waardeer ik ten zeerste en ik vind het ook niet erg om even op een bestelling te moeten wachten. Ik plan van te voren en tegen die tijd dat ik bepaalde spullen nodig heb zijn ze allang binnen. En meestal ben ik niks meer kwijt dan bij wie anders dan ook.

Johan

Ik zit zo eens wat te lezen op het forum en wat zien ik?
Ik kijk even vreemd op van dit bericht...Ja Johan...je staat daar even iemand af te zeiken omdat je zo'n medelijden met de winkeliers hebt.
De manier waarop begrijp ik wel, het zou mij namelijk niet verbazen als je de Johan en eigenaar van de treinenwinkel in Flevoland bent.
Je doet je dan voor als klant en daar wordt ik even misselijk van. >:(
Dus wees eerlijk, en doe je niet als een klant voor.

En ik reageer namelijk omdat ik zelf zo'n figuur ben die via beurzen en internet koopt en kijkt.
En deze, volgens jou figuren, maken echt de markt niet stuk, ik koop regelmatig bij online winkels in Nederland!
Ik kom ze ook tegen op de beurs in Houten en deze winkels waardeer ik om hun eerlijkheid, service en kennis.

Richard






« Laatst bewerkt op: 03 oktober 2007, 21:34:48 door Gorillus »

stig

  • Offline Offline
  • Berichten: 10080
Re: Conrad Duitsland
« Reactie #19 Gepost op: 03 oktober 2007, 19:57:12 »
D'r staat in de berichten van Johan bijna altijd wel een verwijzing naar Lelystad inderdaad  ;D
Als je de lat op de grond legt, is veel een verademing... (Grunberg VK 20-05-2011)

theomeeuwsen

  • Offline Offline
  • Berichten: 377
Re: Conrad Duitsland
« Reactie #20 Gepost op: 03 oktober 2007, 20:12:08 »
ja zeer vreemd :o, maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij er vaak komt omdat het om de hoek is ???, en mischien is deze winkel wel eerlijk en wil johan gewoon laten zien dat er in zijn winkel ??? (en dan dus ook andere winkels) ook gewoon treinen worden verkocht.

er zijn ook gewone winkels die ook via internet verkopen, bijvoorbeeld op marktplaats, en via hun eigen site, dit is toch ook niet fout ;)

towncar59

  • Offline Offline
  • Berichten: 294
Re: Conrad Duitsland
« Reactie #21 Gepost op: 03 oktober 2007, 20:31:58 »
Jongens,

Kappen nou....hier heeft niemand wat aan en het heeft niks meer met de vraag van de OP te maken..

Ron

Gorillus

  • Gast
Re: Conrad Duitsland
« Reactie #22 Gepost op: 03 oktober 2007, 20:32:33 »
Je hebt gelijk Ron,  Ik wou alleen even m'n ei kwijt...

Richard
« Laatst bewerkt op: 03 oktober 2007, 21:36:53 door Gorillus »

mmhajvth

  • fulltime busy
  • Offline Offline
  • Berichten: 3272
  • IC met 1762+1773 op Ht richting Mt op 23-4-06
    • Markenburg
Re: Conrad Duitsland
« Reactie #23 Gepost op: 03 oktober 2007, 21:45:26 »
Hey Beusi,

Ik heb geen idee in welke regio je woont maar ik heb eventueel nog wel een paar heel aardige adressen voor N spoor. (ben natuurlijk zelf N spoorder :D) dus misschien kunnen we wat zaken, locaties, mogelijkheden, adressen en weet ik veel uitwisselen?

'k hoor het wel  ;)

m.v.g.

Mark
love to build realistic     let's be kind.

Beusi

  • Offline Offline
  • Berichten: 812
  • Pindakaas is lekker
Re: Conrad Duitsland
« Reactie #24 Gepost op: 03 oktober 2007, 21:52:34 »
Ik woon in de Regio alphen aan den Rijn. Ik ben op dit moment ook in het bezit van een ov jaarkaart dus reizen moet nu geen probleem zijn!! Maar zoek wel wat in de buurt natuurlijk. In alphen zelf zit er 1 maar die heb niet zo gek veel. Verder in leiden maar die heeft weinig N ook en in gouda zit er ook 1 alleen nog niet geweest? Verder nog iemand in de buurt van Alphen aan den Rijn??

sander1985

  • Offline Offline
  • Berichten: 1874
  • Team Mitropa *
    • -- Team Mitropa --
Re: Conrad Duitsland
« Reactie #25 Gepost op: 03 oktober 2007, 21:55:39 »

Ik zou maar eens in gouda gaan kijken, daar staat een aardige vitrine met n-modellen, een flinke voorraad scenery en gebouwen en volgens mij ook de meeste rails enzo wel op voorraad.

Sander,
die een ietsiepietsie is bevooroordeeld omdat ie bij de winkel in gouda heeft gewerkt :P
Bouw: OHMB - Krommeveer
In de planning: een stukje Gouda

mmhajvth

  • fulltime busy
  • Offline Offline
  • Berichten: 3272
  • IC met 1762+1773 op Ht richting Mt op 23-4-06
    • Markenburg
Re: Conrad Duitsland
« Reactie #26 Gepost op: 03 oktober 2007, 22:01:04 »
uuh,... en je hebt dan in Vlaardingen ook een hele aardige winkel zitten (zie ook "winkeliers uw mening") en ken je http://www.lokshop.de/ al?

En voor wat betreft de beurzen is het wel duidelijk denk ik.
Je hebt straks Eurospoor Utrecht (30 min met de trein uit Alphen) en een hele aardige beurs in Rijswijk bij Den Haag.

En dan nog even losstaand hiervan een tip aan de winkeliers onder ons:
Internet hoeft niet de ondergang voor je te betekenen als je maar zorgt voor een representative en makkelijk begaanbare en bovanal complete site namens je winkel! Op die manier kan je zelfs je verzorgingsgebied enorm vergroten!  ;)

m.v.g.

Mark
« Laatst bewerkt op: 03 oktober 2007, 22:03:41 door mmhajvth »
love to build realistic     let's be kind.

henk

  • Offline Offline
  • Berichten: 21631
Re: Conrad Duitsland
« Reactie #27 Gepost op: 03 oktober 2007, 22:01:33 »
En in Rotterdam, Vlaardingen en Rijswijk staan ook de nodige vitrines met schaal n materieel. Zuid-Holland is zo'n beetje de best bediende provincie met goede modelspoorwinkels.  ;)
Hetgeen mij er overigens niet van zou weerhouden lekker via internet te bestellen als je daar zin in hebt.  ;D
Het is heel Nederlands om iets heel Nederlands te vinden.

ReesCees

  • Gast
Re: Conrad Duitsland
« Reactie #28 Gepost op: 03 oktober 2007, 22:06:18 »
NB na wat speurwerk is Conrad duurder dan een andere internet leverancier (op een wissel scheelt het meer dan een euro).

Iedereen is vrij te kopen en niet te kopen waar hij/zij wil natuurlijk.

Kees-Jan

Esperopt

  • Offline Offline
  • Berichten: 2226
  • Sic gorgiamus allos subjectatos nunc
Re: Conrad Duitsland
« Reactie #29 Gepost op: 06 oktober 2007, 02:46:18 »
De prijzen van conrad in duitsland waren mij ook opgevallen. Maar nu conrad nederland 'korting' geeft op roco-line (daar ging het mij nl om) hoef ik niet meer via m'n duitse famillie te bestellen, dat was nl tot voor kort mijn oplossing. Overigens moet ik dan ook een uurtje of wat rijden om het op te halen.

Wat de winkels betreft. Ik woon op de rand van Groningen en Friesland. De modelbouwzaak in Drachten verkoopt geen roco-line, overigens zijn ze ook behoorlijk aan de prijs. De modelbouwzaak in Groningen heeft het wel, maar niet alles op voorraad. Dus dan kan ik het net zo goed zelf via internet bestellen, vaak ook iets goedkoper. Overigens heeft deze winkel wel vaak leuke aanbiedingen.

Mijn meeste materieel komt dus uit zaken in de randstad waar het gros van jullie waarschijnlijk iets dichterbij woont. Bestel het via internet. De opmerking hierboven dat presentatie enz. van de site belangrijk is klopt dus wel. Overigens, hulde voor zaken als Brekelmans, Harlaar, Trein2000 en anderen die je als postorderklant toch echt goede service geven, ook  als er eens iets niet goed aankomt. Kan immers ook aan de bezorging liggen. Bovendien vervalt vaak de porto bij het aankopen boven een bepaald bedrag, ook bij aanbiedingen.

Toch had ik graag een mega grote modelbouwzaak in de buurt, maar ja, wie niet.