De koppelwagens in Railion tijd bestonden uit 4 en of 6 assige wagens.
Ah ja, en dan vind ik ook nog 66264 en 47376, beide PS wagens.En op de link waar je naar verwees hebben ze het over Fad 150, Faals 150 en Faals 150. Dat zijn aanduidingen voor dezelfde wagens?
Graag gedaan, maar dan ben ik ook wel benieuwd wat je keuze gaat worden als je er uit bent!
Heeft iemand al koppelwagens weten te maken?
Weet iemand misschien of er van bijvoorbeeld de faals 151, falrrs 152/153 tekeningen te verkrijgen zijn? Aangezien deze niet in model te verkrijgen zijn, zijn we voor deze wagens aangewezen op zelfbouw. De Güterwagenkatalog van DB Schenker heeft wel tekeningen maar die zijn niet echt bruikbaar. http://www.gueterwagenkatalog.rail.dbschenker.de/gwk-de/start/gattung_f/3151732/faals_151.html?start=0Met vriendelijke groeten,Roland
Hi Arjan,Nou de info is me vrij duidelijk aangedragen. Buiten de 66003 zijn er dus nog meer nummers voor de 6 assige ertsbakken, allemaal van Roco. Gewoon langzaam een stuk of 20-25 sparen dus. En voor de kolenbakken zijn er dus legio mogelijkheden. Daar ga ik gewoon voor de Roco/Flm in combinatie met de Mehano bakken. Net in de hoeveelheid die ik kan vinden. Kolentrein kan bij mij wel met 30 stuks rondrijden denk ik.Als tractie komen er 2 setjes. 1 dubbeltractie BR 189 (1 railion, 1 railion powered by prorail). Andere setje worden 3 6400 railion uitvoering van Rocky Rail.Gr. Daan