Beelden van zaterdag (van een DSLR....(zonder flits)) Wat was het *&#*%@<>*-druk!!Weesperpoort:Petje af voor mensen die een modelbaan maken over een thema wat zo ver geleden is!!Complimenten aan de organisatie en de bouwers. Nou, vooruit, nog 1 minpuntje: Tillig was Tillig-elite. Want van de 1:87 modellen was er niets te vinden. En daar was ik nou juist weer op zoek...Nog wat meegenomen? De catalogus van Artitec. En Modelspoormagazine 134. Inderdaad vanwege de voorpagina en pagina's 28-41. 1 x raden wat daar nu staat....Groet,Raymond v/d Hoven, vaste bezoeker Ontraxs. Ik kom ook in 2015, 2016 en 2017. De data zijn al gereserveerd!
Tegenvallend was Mara Harbor, ik hoop dat deze nog eens af komt. Nolans Wharf had uitstraling, kleine details, doorkijkjes die verrassend waren en kleine details die aanvullend waren. Ondanks de vele uren die er ingestoken waren, Martin, vond ik dit echt jammer.
Klopt als een bus Michel, zal ook niet weer voorkomen...is niet te doen om in je vrije tijd 1,5 baan van 7 meter te bouwen...
Tegenvallend was Mara Harbor, ik hoop dat deze nog eens af komt. Nolans Wharf had uitstraling, kleine details, doorkijkjes die verrassend waren en kleine details die aanvullend waren. Ondanks de vele uren die er ingestoken waren, Martin, vond ik dit echt jammer. Citaat van: Milocomarty op 10 March 2014, 15:36:40Klopt als een bus Michel, zal ook niet weer voorkomen...is niet te doen om in je vrije tijd 1,5 baan van 7 meter te bouwen...