My World heeft ook batterijtreinen, maar die hebben een rode afstandsbediening.
Die 4 adressen onder het schuifje zullen de Delta adressen wel zijn. (pure gok)24 en 78 weet ik uit mijn hoofd.Die andere moet ik je schuldig blijven.Ik twijfel een beetje of adres 18 er ook bij hoort.
Zit er in die treinen ook niet een schuifje om van adres te wisselen?
de besturingsunit die je op de foto ziet zit bij deverschillende startsets van Marklin die te koop waren bij de Aldi. Deze bediening kan vier verschillende locs aansturen door het schuifje op 1, 2, 3 of 4 te zetten. Alleen hebben de locs in de startset allemaal de zelfde adres. Tegen dit fenomeen liep een clubgenoot die 2 verschillende sets gekocht had. Welke adres achter elke nummering zit is mij niet bekend en staat ook niet in de handleiding.
Kun je eens wat meer vertellen over het probleem? Als je die loc hebt, dan heb je waarschijnlijk ook een besturingsunit om er mee te rijden. Daarmee moet je ook het adres kunnen veranderen. Dus waarom zou je dat met zo'n My World ding willen doen?
lees mijn tweede post nog eens over. In deze post staat ook waarom ik dat met zo'n My World-ding wil doen.
Ik heb dat nog eens gelezen. Daar staat dat je geen centen hebt voor een Central Station, maar dat het met een Mobile Station waarschijnlijk wel kan. Maar er staat niet bij dat je dat Mobile Station ook niet hebt.
@NStom:Ik ben er voor 99.9% zeker van dat je My World controller alleen zogenaamde Delta loks kan aansturen. Dat zijn dan loks met Delta decoders volgens het Motorola protocol, inderdaad met dipswitches waarbij je het adres op de decoder zelf instelt. Als er op een decoder geen dipswitches zitten is het geen Delta decoder en misschien zelfs geen Motorola protocol decoder. Dit soort decoders voorzie je van een ander adres door ze met een centrale te "programmeren", dus niet met dipswitches. Jouw My World controller is geen centrale die decoders kan programmeren dus het antwoord op je initiele vraag is NEE...ALS de decoder van je Roco lok het Motorola protocol ondersteunt EN je zoekt iemand met een centrale die het Motorola protocol ondersteunt KUN je daarmee een van de 4 adressen 78, 72, 60 of 24 in de decoder laten zetten en ZOU je de Roco lok moeten kunnen bedienen met je My World controller.
Als je de locs uit het startset met de goedkope besturingsunit kan adresseren,