Dat is heel bijzonder, zo'n Daf LF Hybride! kun je die ook ergens bestellen?
Tsja, de club ging ze niet meer gebruiken, dus ik wilde ze er wel van 'verlossen'
@brutus1Zonder verder omhaal: prachtige foto's van DAF van Nederlandse bodem!Maarre....zelf ben ik nog meer gek op nostalgie. Geef mij maar DAF'jes uit de jaren 50 t/m 80. Zal ook wel te maken hebben met mijn leeftijd. En dat waren ook nog zonder toeters en bellers. Zonder stuurbekrachtiging en smerige rokende uitlaten......De DAF LF Hybride als modelbouw zal pas denk ik over minimaal 30 jaar interessant zijn daar de jonkies van nu dan ouder zijn die op hun beurt een onmiskenbaar drang zullen krijgen naar nostalgie uit hun eigen tijdperk, nietwaar........?
Die oude types zijn ook prachtig, respect voor de techniek van toen, nostalgie ten top en herinneringen aan die tijd. je ruikt ze bijna nog, maar daarnaast, de vormgeving van oud en van nieuwe modellen blijft aanspreken. Treinmodellen uit de jaren 50, 60 & 70 zijn het verzamelonderwerp bij mij maar moderne aansprekende materieel mag er een enkel keertje ook nog wel bij.Gr Brutus
Van Bachmann Branchline voorzien van lokdecoder , omdat ik de knoop heb doorgehakt om Engels te gaan rijden.