Ok thanks Misschien dat David (of iemand anders) nog iets kan zeggen over de winkel.Voor mij is het niet zo gek ver weg.Neem soms ook wel eens een kijkje bij Licht en Wie-Mo in Münster, had wel eens van Kieskemper gehoord maar nooit echt aandacht aan geschonken.Ben een jaar of wat geleden wel eens in Warendorf geweest, daar was toen een modelspoor winkel, gecombineerd met andere hobby dingen (tekenen/schilderen/tijdschriften/huishoudelijk spul). Die was toen helaas dicht. Maar of dat deze nu is Het was in het centrum aan een smal (maar wel redelijk druk) straatje vlak bij een bakkerij en een supermarkt.
Gokje, hij dumpt ze op ebay, waar ik de mijne dus ook besteld heb en nu in spannende afwachting van bezorging.Nu op jacht naar deze ;-)MvrgrRemco
De reputatie van MK betreffende levertijden in gedachten houdend, hoeveel tijd zat er tussen bestelling en levering? Inderdaad mooi spul.- Peter
Bedankt Patrick
Gezien zijn activiteit op ebay en webwinkel had ik eigenlijk een andere zaak verwacht dan wat er was. De winkel in Warendorf waar ik ben geweest is vooral een speelgoedwinkel met een beetje verstopt links achterin een kleine afdeling modelspoor (stond helemaal vol met dozen). Bij navraag naar het genoemde model verdween de eigenaar (top-vriendelijk, "koffie meneer?") ergens in een kantoor en na enige tijd kwam hij met de genoemde loc uit een schuur. Als je er niet gericht voor een bepaald model naar toe gaat zijn er interessantere winkels in het Ruhrgebied (Walter Licht - Münster, Lokschuppen - Dortmund (heel groot assortiment!!), Technoshop - Bottrop (veel 2de hands), Modellbahn-Ecke- Essen). Ik had nog een ander adres in de TomTom in Warendorf gezet (2m-modellbahnen), maar op dat adres was geen modelspoorwinkel meer te bekennen. GroetenDavid