Geachte mevrouw/meneer,Hartelijk dank voor uw bericht.In uw bericht geeft u aan dat het bekijken van advertenties niet goed gaat.Ik begrijp dat dit erg vervelend voor u kan zijn. Echter, zijn wij zijn een test gestart binnen bepaalde gratis categorieën op Marktplaats ten aanzien van de volgorde waarin de zoekresultaten getoond worden. Met deze vernieuwde volgorde willen we zorgen voor een betere balans tussen de regelmatige- en incidentele adverteerders. Hierdoor vindt u een gevarieerder aanbod van diverse adverteerders op de eerste pagina's. Er verandert niets aan de werkwijze van de verschillende opvalmogelijkheden. Zo komt uw advertentie na het omhoogbellen, zoals gebruikelijk, bovenaan de advertentielijst te staan. Ook Admarkt Topadvertenties blijven gewoon zichtbaar op de bovenste posities van de pagina's in een rubriek. De groep Diensten & Vakmensen is uitgesloten bij de nieuwe sortering. Uiteraard zullen we de effecten en de feedback nauwkeurig in de gaten houden. We vernemen dan ook graag uw feedback. Deze kunt u ons toesturen via het contactformulier.Mocht u nog andere vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
Strategie voor Marktplaats sinds de overname door Ebay is geld genereren dus meer reclame.
Denk je dan dat het voor de K z'n K kan
Mocht jij er zo'n vergelijkbare werkwijze als E-bay er op na houden, zou ik nimmer mijn spullen bij jou laten maken.
Maar ik vraag me wel af waarvoor die standaard sortering handig voor is. Voor kopers? Adverteerders?