Karst,ik heb geen opmerkingen over de verbinding gemaakt.
Was kann LS Models besser machen:- Stromführende Kuplung optisch verbessern und 5 Polig! - Keine Klick-Klack Relais- keine mechanischer Umschalter verwenden
...."Keine Klick-Klack Relais" ab zu schalten uber Brueckenstecker ? Edit: NEIN ....
Terug naar de handelaar Bernd.Gisteren heeft mijn model urenlang automatisch meegereden op de baan en de decoder wordt lauwwarm, zoals wel meer decoders. Als de kap erop zit is er nog net enige warmte te voelen, maar meer ook niet.
Geen vijfpolige koppeling, maar gewoon een functiedecoder wat mij betreft.
Waar dienen die relais eigenlijk voor?
Terug naar de handelaar Bernd....
...Ik heb gister de bedrading en aansluitschema eens wat verder zitten uitdokteren. Met functie decoder is het eenvoudigst, heb je ook genoeg aan deze 4 polige verbinding.5 Polige zou wel ideaal zijn, maar dan moet je nog steeds 'blauw' zelf maken in de rijtuigen....
Ik heb vanmorgen een mailtje gestuurd aan Esu met vraag of de loksound tzt ook apart voor de Ram leverbaar wordt hou jullie op de hoogte
Heb zoeven bericht gekregen van Esu, met blijkbaar de soundfile van de RAm erbijSehr geehrter Kunde,vielen Dank für Ihre E-Mail.Anbei das neue Soundfile. 11421_LSV35_Diesel-RAm.esuMit freundlichen GrüßenBest regards Ihr ESU Support TeamBlijkbaar moet deze dan dus toch te downloaden zijn in een Esu 3.5 loksound decoder, wat natuurlijk fantastisch nieuws zou zijn Ik krijg het bestand helaas wel niet geopend maar veronderstel dat er wel betere techneuten op dit vlak zullen zijn dan ik
Konnen Sie mir auskunft geben über die verfügbarkeit von Geräuschdata für die Loksound v3.5 von die neue Roco TEE-Ram 63120 bitte. Ist daß nur in den Roco Triebwagen verfügbar oder wird es auch später aufIhren website als download hinzugefügt.?
Sehr geehrter Kunde,vielen Dank für Ihre E-Mail.Für diesen TEE gibt es leider keinen Original Sound. Verwenden können Sie auch den Sound des Diesel ICE-VT 52449.