@Karst,Allereerst mijn waardering voor je uiteenzetteing en de duidelijke foto's.Nu had ik ook nog een vraag,Zit er ook een onderdelenlijst bij?Ik ben namelijk geinteresseerd in de decoder dus het onderdeelnummer van dit ding. Misschien is die ook via Roco te bestellen??Bij ESU heb ik reeds om inlichtingen gevraagd of de geräuschdata voor de TEE-Ram te downloaden komt, maar daar krijg ik slechts de mededeling dat het originele geluid niet beschikbaar is en een suggestie om een decoder te gebruiken die er op lijkt. Het nummer is me even ontschoten.Verder moet ik zeggen dat ik De Roco versie bijzonder geslaagd vind.Als ik de Märklin versie niet had gehad, dan zou ik ook zeker een Roco versie willen hebben.
Zo rond de klok van tweeen stond er nog een hele stapel bij MTE ;)SK
...Ik zal vanavond thuis kijken in welke Preisgruppe de decoder valt ...
Ik heb vanmorgen een mailtje gestuurd aan Esu met vraag of de loksound tzt ook apart voor de Ram leverbaar wordt hou jullie op de hoogte
Bij ESU heb ik reeds om inlichtingen gevraagd of de geräuschdata voor de TEE-Ram te downloaden komt, maar daar krijg ik slechts de mededeling dat het originele geluid niet beschikbaar is en een suggestie om een decoder te gebruiken die er op lijkt. Het nummer is me even ontschoten.