Een startset kopen leek mij een gunstige optie: je betaalt voor een extra trein en krijgt er allerlei rail en MM bij... Nu zag ik echter dat Roco alleen een digitale set met MM verkoopt met een fantasie NS loc (set 51224, of de echt dure set met eLoc 1776 maar dat wil ik niet nu uitgeven...). Als ik zelf een 'startset' wil samen stellen, wat kunnen jullie dan aanraden om te kopen (een MM natuurlijk, maar over het type rails zijn ook veel verdeelde meningen). Waar moet ik nog meer aan denken, zo naïef als ik nu nog ben op dit terrein?
Als ik zelf een 'startset' wil samen stellen, wat kunnen jullie dan aanraden om te kopen (een MM natuurlijk, maar over het type rails zijn ook veel verdeelde meningen).
Profi-Boss zou ik niet doen, de vraag is blijft deze nog ondersteund worden, en meerdere bossen op 1 is onmogelijk zover ik weet.Multimaus kan je trouwens vrijwel onbeperkt uitbreiden (slaves) ik heb zelf 5 muizen (1 master 4 slaves) en kan zo als ik wil 5 treinen op hetzelfde moment bedienen