Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
NS bestelt 36 Flirt Flex treinstellen
door
Noordster
Vandaag
om 12:15:45
Wie (welk bedrijf) kan snijden én graveren in polystyreenplaten?
door
Kees-Jan
Vandaag
om 11:56:10
ICR-rijtuigen, voor welk merk ga je? LSmodels, PBmodels, Exact Train of Piko?
door
KNed
Vandaag
om 11:49:09
soundprobleem piko 2000 decoder
door
Coen Burki
Vandaag
om 11:46:53
Eenvoudige besturing schaduwstation met DCC
door
Ronald Halma
Vandaag
om 11:31:21
Raadplaatje
door
henk
Vandaag
om 11:30:14
Vragen over een railplan uit de RRAILHOBBY van sept. 1988
door
Ronald Halma
Vandaag
om 11:28:06
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes
door
Vislijn
Vandaag
om 11:27:50
Roco 1200 DCC Sound ratelende aandrijving.
door
Ronald Halma
Vandaag
om 11:27:07
Een nieuw baantje op Micromodules
door
Lucien
Vandaag
om 11:23:25
"Jede Stunde, jede Klasse": DB Intercity '79
door
Eric B
Vandaag
om 11:12:46
Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's
door
GerardvV
Vandaag
om 11:11:27
Ervaringen met Van Perlo ( DinaSys ) draaischijfbesturing
door
Gerard
Vandaag
om 11:10:18
Dak van Fleischmann Vla Flip krom getrokken
door
Ferdinand Bogman
Vandaag
om 11:07:29
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
basjuh1981
Vandaag
om 11:07:05
Die Sauerlandbahn - Tijdperk III
door
basjuh1981
Vandaag
om 11:05:20
Länderbahn en Reichsbahn locomotieven.
door
MathynK
Vandaag
om 10:57:27
Aachenau West
door
Wim Vink
Vandaag
om 09:59:14
Faller H0 baanplan (2.90 x 1.25m) stoomdepot met een onlogisch spoor
door
eitreb
Vandaag
om 09:58:50
Mijn geweatherde modellen
door
jan47
Vandaag
om 09:55:18
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
bollen neus
Vandaag
om 08:22:58
Bahnstrecke 5867
door
spoorijzer
Vandaag
om 07:56:53
Rondom Charlois
door
spoorijzer
Vandaag
om 07:48:26
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor
door
basjuh1981
Vandaag
om 07:41:56
Gezocht decals wit op transparant
door
ruudns
18 November 2025, 23:02:37
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
FritsT
18 November 2025, 22:24:13
Rondje door Lissabon met Lijn 28
door
Wim1969
18 November 2025, 22:18:43
BNLS-Module: "Rvbr-Btk, Ringvaartbrug Haarlemmermeer nabij Buitenkaag" NS H0
door
nighttrain1
18 November 2025, 21:40:00
Spoor- en tramweg parafernalia
door
Eric B
18 November 2025, 21:06:58
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Modellbahnwagen
18 November 2025, 20:38:11
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Vraag en antwoord
|
Algemeen
|
Waarom trammodelbouwers zo vrij zijn in hun keuze.
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Waarom trammodelbouwers zo vrij zijn in hun keuze. (gelezen 776 keer)
Henk Boshuyzen
Offline
Berichten: 908
Waarom trammodelbouwers zo vrij zijn in hun keuze.
«
Gepost op:
27 October 2013, 10:31:09 »
Als je als modelbouwer begint met een modeltrambaan in welke schaal dan ook kun je je helemaal uitleven.
Zeker met Franse trams als voorbeeld.
Spoor hoeft niet goed te liggen, modellen hoeven niet recht te zijn en oude tijden kunnen herleven dat een 2 asser meerdere 4 assige rijtuigen trekt of een lange tramtrein door de stad rijd (Lyon).
Kijk maar eens naar het filmpje en geniet van de oude beelden.
Let ook eens op de dubbeltractie van 2 motorwagens met trolleystangen aan het eind van het filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=7w5NadIvZB4
«
Laatst bewerkt op: 27 October 2013, 11:23:01 door Henk Boshuyzen. Reden: typefout
»
Gelogd
Henk Boshuyzen
(
http://henk-mtsa.blogspot.com/
)
spoorzeven
Offline
Berichten: 5651
Re: Waarom tramodelbouwers zo vrij zijn in hun keuze.
«
Reactie #1 Gepost op:
27 October 2013, 10:39:05 »
Leuk filmpje
Gelogd
Groet, Frank
Nico Hoogerwerf
Offline
Berichten: 728
DB jaren '60 in de buurt van NS grens...
Re: Waarom tramodelbouwers zo vrij zijn in hun keuze.
«
Reactie #2 Gepost op:
27 October 2013, 10:43:49 »
Prachtig nostalgisch filmpje!!!
(Alleen even de typefaut uit de titel halen
)
Gelogd
DB tijdperk 3b, 2rail, (voorheen DigiKeijs DR5000) nu een Yamorc YD7010 en DR5033, DR5048, S88 en LocoNet, (voorheen Koploper, nu iTrain!
Voorheen Intellibox 6500 in 2000 gekocht! :-)
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Vraag en antwoord
|
Algemeen
|
Waarom trammodelbouwers zo vrij zijn in hun keuze.