Wat me dit jaar wel opviel waren de camera's op statief.Lijkt wel een trend te worden. Een kleine pocket camera op een eenpootsstatief.Op zich niet zoveel mis mee als je die voor je houdt als steun.Maar de huidige modellen zij tegenwoordig behoorlijk uitschuifbaar.Zag een exemplaar dat wel tot 5 meter uitgeschoven werd.De bediener hield deze vervolgens boven zijn hoofd helemaal over een baan (de eerste links). Zag gelijk een paar Engelsen verschrikt opkijken. Als je al zo wilt fotograferen vraag je toch eerst even toestemming. Deze werd vanuit het niets zo over de baan gestoken.Heb dit soort taferelen meerdere keren gezien waarbij er eentje ook zodanig manouvreerde dat er nog een meter statief achter zijn rug uitstak en daar bijna meerdere toeschouwers een oog uitstak
Beste Ruud,Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier. Omdat er mensen zijn die een ander nivo van modelbouw hebben mogen ze in jou ogen niet op een evenement staan? Bekrompen gedachte vind ik dat. Ik vind de ene baan ook mooier dan de ander maar ik kan ieder zijn werklust waarderen.
mij valt het op mensen die minder nauwkeurig bouwen hebben meer plezier aan hun hobby,
Inderdaad vreemde stelling.... Ik heb juist veel plezier als ik zo nauwkeurig mogelijk kan bouwen. En... de pest in ( de hobby ) als het allemaal niet nauwkeurig wil... Grtzz,Karst