Er is maar 1 fabriek, 1 fabrikant, 1 (wel meerdere) type machine
Daarbij komt dat in de branche misschien niet helemaal duidelijk is dat het voor modelspoorders geen gunst is dat zij iets mogen kopen, maar dat het voor de branche een gunst is dat zij iets mogen verkopen. De klant is namelijk nog steeds koning! Vergeet niet dat modelspoor nou niet bepaald tot de eerste levensbehoeften behoort. Het gaat dus om geld dat wordt uitgegeven aan luxe. En van een luxe-product mag je verwachten dat zowel de producent als de verkoper zich beseffen dat het gewoon in orde moet zijn.
400 euro (nog altijd wel effe 1000 guldens!!)
Jij mag dat dan incorrect vinden, maar voor velen is dat nog steeds een anker om te realiseren hoeveel geld je het eigenlijk over hebt.
@Tom: Nou, dan stel ik mijn feiten, namelijk dat ik vijf topproducten van Artitec heb, tegenover. Dan middelen wij weer een beetje uit
Maar dan moet je er wel bij vertellen dat in ieder geval bij twee van die vijf topproducten er een visuele controle heeft plaatsgevonden door zowel de winkelier als door een mede-hobbyist.
Waarom is er dan in de modelspoorbranche ineens sprake van dat fabrikanten zelf geen kwaliteitscontrole kunnen of willen doen? En waarom doen de dealers geen visuele inspectie?mvg,Gert