iedereen bedankt voor de leuke reacties. ik ben een modelbouwer van 18 jaar. de balast heb ik gelegt toen ik 6 was. ik denk dus iets te vroeg.
Beter te vroeg begonnen dan te vroeg gestopt Aldoende leert men
Een paar foto's van de CN, die is het verst:Niet op de deur letten, voor de foto even met een stukje maskingtape vastgezet.En de achterzijde:Na de renovatie vierkante achterlichten. Helaas is er wat verf gaan lopen bij lijmen dus dat moet nog even beter. Ook het oranje moet nog iets donkerder.Dit is overigens het origineel:
Leuke baan en leuke busjes! Stoelen waren veelal bordeauxrood en de binnenkant veel lichte grijstinten of wit. Met uitzondering van de stoeltjes zie je verder toch niet zoveel van als het busje in elkaar zit. Ook leuk is om wat deuren open te zagen, ben ik zelf ook wat mee aan het experimenteren: Succes ermee! grtz,Niels
Die logo's zijn oorspronkelijk voor de zwarte politiebusjes zoals ze enige tijd in de Derchtsteden hebben rondgereden
dankjewel voor de tip. heb je voor mij daar een afbeelding van op welke type voertuig deze logo's zaten?groetjes jason
Voor wat betreft je problemen met verlichting van e.e.a. en dus ook je plan V(ofwel 5 in t romeins en niet 4) Hangt een hoop af van welke decoders erin zitten,en of alles wel goed (vast) zit in je treinen.Verder dan dit kan ik je er ook niet mee helpen,snap van al die draadjes en decoders ook erg weinig