Jongen toch! Heb je er wel eens naast gestaan toen ze aan het perron stond? Vroegâh, bedoel ik.
Over een kermisattractie gesproken...En zo groot is een 6300 nou ook weer niet hoor. Ik heb het gevoel dat 't ding nu echt gigantische afmetingen wordt toegedicht. De 3737 is groter...
Je verbaast me, Eelco, straks ga je me nog vertellen dat je geen Artitec-6300 wilt...
Deels met je eens, het gaat er meer om dat de loc als een van de laatste ontwikkelde echt Nederlandse stoomlocs meer aandacht verdient dat alleen die glimp die je nu in de attractie opvangt.
Eelco,dan zet jij waarschijnlijk in op de 6000 van de SGB, als deze ooit realiteit mocht worden
Ik denk dat je dan ook kan stellen de de 3737 overschat is.. De oude dame is niet groter dan de 6317.. door de tender zou je kunnen zeggen dat dat zo is.. Maar de 6317 is echt groter.. zet een 3900 maar naast een 3700.. Een 3900 is in weze redelijk gelijk aan een 6300 qua grootte..
Doe mij maar een gerestaureerde SS1017 die met 120 km/u over het Javaanse kaapspoor raast...