@sparrow als je zaterdag naar osnabruck gaat,is het mogelijk om dan even op het amplagament van lengerich te kijken of het ex NS buffetrijtuig. 007 nog bestaat,en er een foto van te posten?Kan mooi weer verder in dit draadje. http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,45369.0.htmlHopelijk is dat geen probleem?Mvg jamie diks
Let op: Indien er een defect aan de 103 235 is, wordt een BR120 ter vervanging ingezet op IC 119/118. Zie ook mijn foto's die ik onlangs heb gepost in het topic 'onlangs gespot / gefotografeerd'.IC 119 rijdt Münster naar Stuttgart met de 103 235, maar let op: van Keulen naar Koblenz via Bonn Hbf en Remagen (durchfahrt). IC 118 rijdt van Koblenz naar Keulen via Linz am Rhein (durchfahrt) en Bonn Beuel.IC 119 rijdt wél via Köln Hbf, maar IC 118 pakt bij Troisdorf de Neubaustrecke, en gaat via Köln Messe/Deutz Tief richting Münster. Dat zijn de 2 sporen die ONDER de normale sporen op Messe/Deutz liggen.
Bedankt voor de tip! Is dat van tevoren nog ergen te vinden, of de 103 defect is? Mss op drehscheibe ofzo?Ik ben van plan de trein vrij Noordelijk te fotograferen, bij Haltern am See, dus tussen Munster en Essen. Daar is voor zover ik weet maar 1 route, klopt dat? Ik dacht trouwens dat de 103 maar een paar dagen per week reed, maar volgens die site rijdt ie alleen woensdag niet, klopt dat ook? Is bekend hoe lang de 103 ongeveer op de 118 en 119 rijdt?