Hal 2: 8767m2Hal 3: 6843m2Hal 4: 7138m2Hal 11: 8674m2Hal 12: 11383m2iets kleiner in oppervlak inderdaad, niet veel kleiner. Daarnaast vond ik ook niet dat de 3 hallen optimaal gevuld werden. Nogmaals, op het gebied van handel is het echt niet veel kleiner dan vorig jaar. Ik denk dat de hallen nu gewoon beter gevuld zijn.
die idioten met die rugzakken je het kijken onmogelijk maken.Dit is ook een van de reden dat de bezoekersaantallen teruglopen en er alleen die krenten overblijven, die niets willen uitgeven.
Was het maar waar dat het niet meegenomen kon worden, het zou een bezoek aan Eurospoor veel prettiger maken, als al die idioten met die rugzakken je het kijken onmogelijk maken.Ben van plan om net zo hard te gaan terug duwen als zij doen, misschien dat er dan ooit eens iets aan gedaan wordt. Dit is ook een van de reden dat de bezoekersaantallen teruglopen en er alleen die krenten overblijven, die niets willen uitgeven.
Was het maar waar dat het niet meegenomen kon worden, het zou een bezoek aan Eurospoor veel prettiger maken, als al die idioten met die rugzakken je het kijken onmogelijk maken.
Verheug mij er nu al op dat je zo iemand dan aanspreekt, meld mij hierbij vrijwillig aan....En voor alle niet zeikerds, wij komen op zaterdag.Het gaat momenteel aardig met de mrs. en die wilde het niet missen.
Als jij een dergelijke hork bent dan weet je wat je te wachten staat.