En met welk materieel zal hij worden overgebracht?Mvg jamie diks
Erger dan het op het eerste gezicht lijkt, de roestplekken zijn door de Belgen behandeld met zwarte roestwerende menie.
Om verdere hype vorming te laten zorgen dat de transfer wordt afgeketst om welke reden dan ook.Laten we 1st is afwachten tot men het officieel maakt.Rust en ruimte kan men bij zulke zaken zeker wel gebruiken,het zal niet de 1ste keer zijn dat om wat voor reden ook men de stekker erop het laatste moment uit trekt.Om dan nog maar te zwijgen over wanneer en met welke tractie men het stel ergens heen gaat brengen,want een stal plaats is volgens mij ook nog niet officieel bekend.(of zie ik t nou krom/verkeerd )Als het de stichting lukt zou dat geweldig zijn en zal men t vast wel "officieel" melden,daarna zien/horen we wel verder wat er gaat gebeuren.Op naar een geslaagde transactie en een "nieuw" fraai treinstel uit de NL historie
Denk bijvoorbeeld aan de recent door de SGB verworven HSM-bak. Ik weet dat men indertijd niet blij was dat deze bak opeens opdook in het boek over de HIJSM op de lijst met bewaard gebleven HSM materieel...Eelco
Dit laatste is niet waar. De schrijver van dit deel van het boek is ook degene dit mede verantwoordelijk is voor het redden van dit rijtuig. Het vermelden was een bewuste keuze.