Het water komt bij mij uit de kraan op alle dagen van dezelfde leverancier. En zo hoort dat wat mij betreft ook bij commodities als post en energie. Dus hup, nationaliseren die hele hap. Radicaal terugdraaien en klaar is Kees.
Radicaal terugdraaien en klaar is Kees.
De postbode MOET zelf verkeerde post retour nemen alleen daarvoor moet hij of zij weer terug naar zijn postafhaalpunt/postdepot.En daar moet brief/ sticker geweigerd fout op,en wordt in de bak gelegd.De volgende ochtend wordt de post geleverd op de lokale depot en hier MOET de chauffeur de retourpost meenemen.Wat gebeurt vaak de post gaat weer de postbrievenbus op.Er is sprake van dat er plastic op depot is voor de regen tijdens het bezorgen,maar begrijp van postbezorgers waardeloze rotzooi is dat plastic.Enne er zijn lokale postbedrijven maar die werken met veel tussendepot waardoor lange levertijd is, neem dhl/licom/postco eens uitgeprobeerd postnl binnen 24 (soms zelf48 uur) bezorging,toen met postco zelfs pas over 72 uur post bezorgd.
Gert, dat heet vooruitgang. Gewoon in meegaan