Kan je mij het verband uitleggen tussen de grote van een webshop, de reactiesnelheid van de server en de rangschikking van de site? MTE zal geen grote webshop zijn vergeleken met een Bol.com of iets dergelijks maar wel voor een andere modelspoorwinkel. Of de MTE shop is trager omdat het er zo druk is.
Ik haat Märklin helemaal niet. Maar ik kleineer jouw favoriete merk nu voor een keertje om je te laten merken hoe vervelend bijna iedereen het hier vind dat jij telkens weer alle ander merken kleineert.Bovendien kon ik met dit voorbeeld eenvoudig aantonen dat je zelf niet echt kaas hebt gegeten van internet. Anders was je immers niet komen aanzetten met urlspion, want dan had je geweten dat daarmee aangetoond kon worden dat de webshop van MTE de grootste op modelspoorgebied in Nederland is. Tenzij jij natuurlijk alsnog met 10 voorbeelden van grotere modelspoor webshops in Nederland komt. We wachten met zijn allen af! Gert
Ik zelf doe ook steeds minder er aan. Er zijn veel leukere dingen om te doen.
Nee, beter lijkt me :Davy tegen de rest van de modelspoorwereld.Oudgediende weten gelijk wat ik bedoel.(Je zou het gelijk denken, maar blijkbaar was Davy niet uniek....)
Ach ik heb wel weer wat leven gebracht in dit ingeslapen forum.
Dus stort alles maar over mij heen hoor. Ik moet er alleen maar om lachen. Ole.Maar dan ook niet gaan zeuren als je teruggepakt gaat worden.
Wat interesseert mij de modelbouw het enige wat zeker is dat het een sector is die kleiner aan het worden is.De omzet in de hele sector daalt al 10 jaar en het aantal handelaren neemt al jaren af. En de degenen die deze hobby nog bedrijven worden steeds fanatieker. Voorbeelden genoeg hier. Ik zelf doe ook steeds minder er aan.
Er zijn veel leukere dingen om te doen.
. Velen van jullie hebben geen flauw benul van de schade die dit allemaal oplevert en ik durf te voorspellen dat het nog veel erger gaat worden. En alternatieven zoals krediet kaart en paypal om te betalen zijn in Nederland geen alternatief om te betalen als iDeal eruit ligt. Omdat het bereik hiervan in Nederland niet groot genoeg is. Zo heeft 40% van de Nederlanders maar een creditcard en fraude daar mee plegen is nog gemakkelijker.