Moin!Hopelijk zijn jullie klaar voor een zwitserse invasie Helaas zijn niet alle foto's even scherp i.v.m. de kwaliteit van mijn camcorder.Heb de laatste tijd niet stil gezeten (en de pakketenboer ook niet) Zo dat was ie weer voor even... Nu nog alleen de JC "HUPAC" ES 64 U2 en de ACME Containerwagen "Bertschi"Groeten Sander
Wat ik mij afvraag: zijn de stalen containers wel werkelijkheidgetrouw?
Hoi Sander, Zwitserse aanwinsten zijn altijd goed! Zijn weer mooie dingen waar je jezelf mee verrijkt hebt. Hier bestaat de Schöni trein inmiddels uit 10 wagons. Wachten is nog op twee oranje T5 Wascosa rijtuigen van Kombimodell (met Schöni oplegger). De VOS trein rijdt hier ook... Märklin rijtuigen zijn prima. Zijn die Mehano dingen een beetje wat? Ik heb de ACME reeds in mijn bezit: dat is toch wel écht een plaatje hoor . Met vriendelijke groet, Dennis
@ Sander (Fleischmann87). Fraaie aanwinsten. Die Hangartner zeilbakken vind ik veel mooier dan die stalen 20 voeters. Wat ik mij afvraag: zijn de stalen containers wel werkelijkheidgetrouw? In Brig heb ik alleen maar opleggers en zeilbakken voorbij zien komen.
Dan ben jij ook goed bezig! Die Mehano's bevallen me prima, zijn in mijn optiek mooier dan Roco. Qua detallering en gewicht doen ze mijn inzien niet echt onder voor ACME, maar kleine verschillen zullen er altijd zijn.Ik koos die wagens i.v.m. de dubbele wascosa en de safmarine met bertschi combinatie. Heb ze besteld in duitsland voor 57 euro per stuk bij Kieskemper. Dus prijs-kwaliteit echt een aanrader!
Die informatie is mij anders onbekend. Op de site van Bertschi zelf staat deze maat namelijk gewoon vermeld, zelfs tot 45". Zie hier: http://www.bertschi.com/inhalt_en/bulk_logistik/silo_logistik/silo_logistik.html (onder aan de pagina) Dit transport wordt gebruikt voor zogenoemde "dry bulk".Bron: www.bertschi.comGr. Sander