Totaal aantal stemmen: 101
zijn er dan winkels in NL die goedkoop zijn tegenover een gemiddelde winkel? bijv 30 tot 60% prijsverschil?
Maar in Aken zat toch ook een hele grote?
Echt winkels die er uitspringen om hun lage prijs ken ik niet, maar mijn ervaring is wel dat de prijsen hier rond Arnhem en Nijmegen zo'n 15% lager liggen dan de winkels die ik heb bezocht in de randstad. Winkels als de Wapstad, Meijer&Besseling(die grote achter de V&D in Rotterdam), winkel in het centrum van Delft schelen echt zoveel met de winkel hier in de regio. Duitsland( Kleve in iedergeval) is sinds anderhalf jaar ook een 15% duurder dan hier. Waarom die verschillen er zijn binnen Nederland snap ik niet echt.
De randstad is Sowieso duurder in alles dan het "platte" land.Dat zit 'm generaal genomen in het feit dat als er meer mensen zijn er doorgaans meer vraag is naar en product. En iets waar veel vraag naar is kan een hogere prijs gevraagd worden.
Maar om toch maar even meer ontopic te gaan...wat is echt een grote winkel waar je zeker geweest moet zijn?Ik heb Wentink en Wapstad vast in het lijstje staan waar ik nog eens heen moet. Maar in Aken zat toch ook een hele grote?m.v.g.Mark