En dan kan ie meer seinbeelden weergeven dan de standaard Roco.Maar daar is dan ook weer een setje voor te krijgen.
HoiNu ben ik nieuwsgierig.Op welke punten vind je de piko mooier dan de roco?Bart
Das lastig terug te halen, want dan moet ik ze allebei weer voor me hebben, maar om een voorbeeld te noemen: De ruitenwissers. Roco heeft die niet standaard erop.
Daarnaast zijn de panto's van Roco mooier, maar Piko heef wel meer details/elementen op het dak
En de roco..deze is ook duur. Maar toch heb ik hier minder moeite mee omdat ik tenminste het gevoel heb een model gekocht te hebben.
[...] maar je lijkt een beetje door te schieten in je Roco-voorliefde. [...] Erg denigrerend.
Kortkoppelen kan je toch prima met andere treinen dan Roco's.Nogmaals, ik zou ook kiezen voor de Roco, maar de Piko is echt niet zo lelijk of grof als jullie beweren, die komt heel goed in de buurt. Ga ze maar eens naast elkaar vergelijken in het echt.
Ik vind de mening van Bart helemaal niet ver van de waarheid. De Piko is toch echt een behoorlijk grof ding.