Als er niets meer te zeuren valt gaat men maar weer op zoek naar iets nieuws. Gewoon je werk doen en niet z.... Bevalt het je niet, ga je lekker weg en iets anders doen.
Als er niets meer te zeuren valt gaat men maar weer op zoek naar iets nieuws. Gewoon je werk doen en niet z.... Bevalt het je niet, ga je lekker weg en iets anders doen.Richard
Zeg je dat ook tegen bouwvakkers met versleten rug/knie? Fabrieksarbeiders met gehoorschade? Mensen met stoflongen?
Volgens mij speelt de ligging van het baanvak ook een grote rol hierin, iets dat ik in dit topic ook nog niet ben tegen gekomen.
Gaat ook niet over een schommelende trein, dat is prima werken. Het gaat om die plotselinge klappen die je krijgt op je knieën als je met 140 over een wissel knalt of de plotselinge zijwaartse bewegingen die zo abrupt zijn dat je er niets tegen doet. Heb soms de blauwe plekken op mijn arm omdat ik weer eens hard tegen de zijkant van een bank gesmeten ben. Anyway, dat schommelen is prima te doen, net als bij zeelui, het gaat juist om die enorm abrupte bewegingen die je lijf ineens moet opvangen. En wat is dan het zwakste punt? Juist, je knieën.Sent from my iPad using Tapatalk HD