We hopen dat jullie een indruk hebben gekregen van onze baan.
Hoi Harald en Alex,Ik ben reuze benieuwd naar de volgende foto's GroetjesArthur
Zeker weten. Groet Jaap
Het is me toch wat! Als ik denk dat ik nou wel alle mooie banen op dit forum in mijn bestand heb, komt er weer zo'n prachtige baan bij!!! Veel succes met bouwen. Ik zie dat jullie in het leuke stadium zitten. Nog genoeg te doen maar ook al een hoop af en prachtig gedetailleerd!groeten Daan
Boeiende baan met veel rijlengte, gezellige aankleding en lekker vol (al vinden sommigen hier dat geen aanbeveling)! Ik laat me graag verrassen met nieuwe foto's en updates.Groet,Ruud
Gaaf hoor, vooral die BLS 185'ers in een berglandschap
Flinke baan. Ik zou graag een baanplan zien Die rotsen vielen mij ook al op maar wat jullie in je tweede post lieten zien was al een heel stuk beter Wat je nog eventueel zou kunnen doen is met wit drybrushen dan komt er nog meer diepte inIk wacht de volgende fotoserie met spanning af Gr Bob
Mooie baan heren! Ga vooral zo door!
Hey Harrald en Alex.leuk om jullie nu hier ook te zien kijk dat is een stuk beter zo die kleur in de rotsen.hoe is het met de seinbrug groetjes Bas
Hoi,Die verf actie van jullie vandaag kost me ergens een krat bier. Ik dacht dat het er niet meer van zou komen.Dat had ik dus niet moeten zeggen.Maar het ziet er wel gelijk stukken beter uit. Dus succes met de rest van de zolder.Robin
mooie baan die rotsen in een andere kleur is wel een verbetering verder vraag ik mij af hoe jullie, als er iets gebeurt, bij dat brede stuk wat aan een stuk door is een storing op kunnen lossen?zit daar een mangat ofzo?