ik verheug me al weer de vele bezoekers en de gezellige sfeer!vanwege de Belg die graag bij jullie vertoeft, Patrickps.: ESU staat bij ons op stand 10 en toont er al de nieuwigheden.
Behalve in het demohok kreeg een messingmodelletje van Ivo een klap van een klein Japannertje.
P.S. Rene, de foto van de buggystalling nog niet uit het ontwikkelbad gevist
Zijn jullie als volwassen op de wereld gezet?
Ik snap jouw reactie op mijn bericht niet of wat ej er ergelijk aan vindt.Ik zeg toch nergens dat mensen dan maar thuis moeten blijven of negatieveling zijn Ik leg alleen maar uit wat sommige fotografen daar voor functie hebben (hun werk).En dat ik dan later wel even kom kijken als zij klaar zijn.Niets meer of minder. IK heb er geen probleem mee.Gr.Eric
Ik heb mijn Rhenense brug op de tafel in de demonstratieruimte geplaatst, op ca 15 cm van de rand (lees; grijpafstand). Het ding is groot maar kwetsbaar bij aanraking. De brug heft er de hele dag gestaan en tientallen kinderen en volwassenen langs zien komen en geen schade opgelopen. Ook niet toen ik twee uur weggeweest ben, de beurs over.Paar jaar geleden heb ik gestaan en ik val Karst bij; behalve een randje gras ( opstapjes hebben geen leuning en zo'n opstaande rand pakt zo makkelijk vast...) is er niks verdwenen of stukgegaan. Ik heb geen blértje gehoord, of is dat een privilege van de zondag?
Ik heb vernomen dat bij de meest kindvriendelijke baan zelfs een buggystalling was ingericht.
Sorry Eric, Ik heb in een reactie gereageerd op meerdere reacties tegelijkertijd. Jij hebt gelijk met jou reactie op mijn opmerking die was niet goed gericht op jou reactie ik heb teveel weggelaten.