Wat ik wel waardeloos vond waren al die types met van die net-niet spiegelreflexcamera's op grote statieven interessant stonden te doen, en vooral in de weg stonden. Of ze op 20CM afstand met een kitlens nou mooie foto's worden betwijfel ik...
Laat me die twijfel dan wegnemen, want de baanverslagen die ik voor Modelspoormagazine heb gemaakt, zijn allemaal met een Canon Ixus compactcamera gemaakt.
Laat me die twijfel dan wegnemen, want de baanverslagen die ik voor Modelspoormagazine heb gemaakt, zijn allemaal met een Canon Ixus compactcamera gemaakt. Er lopen veel te veel mensen juist met een reflexcamera rond omdat ze zich een professioneel willen voelen of denken dat ze dan betere foto's kunnen maken. Het is de fotograaf die de foto maakt, niet de camera. Uiteindelijk beland die reflexcamera in de kast omdat ie toch wel zwaar is en maken ze foto's met hun telefoon.Op YouTube deze video van Ontraxs 2013 gevonden. Wel een fotocompilatie en geen video, helaas, maar een goed overzicht. Ben ook wel erg benieuwd naar meer materiaal van de tramstraat.http://www.youtube.com/watch?v=uJib07DL4ls
...Baan van Karst daar zal het zeker wel erg druk bij zijn? Maar wel benieuwd die in werking te zien...
Wilde eigenlijk gaan, met een vriend. Die kan niet.Mooie platen zie ik voorbij komen. Maar ben ook al naar Mechelen geweest en daar herken ik een mooie al van.Baan van Karst daar zal het zeker wel erg druk bij zijn? Maar wel benieuwd die in werking te zien.Morgen opnieuw overwegen of ik toch nog zal gaan.