Het was heel duidelijk dat meer grootspoor materieel naar buiten was verhuisd, en dat deed Ontraxs en de opzet daarvan veel goed.
Zowel de tentoonstelling zelf als de afterpanty's waren weer fantastisch.
Ik ga straks weer vol energie verder met de bouw van mijn "Wilde Westen", want ik wil ook best zo'n "Ontraxs Award" voor ik 85 ben.
... niet de kleinste, ...
..ook de wagons zijn over het algemeen 'niet-echt-groot', dat zag en hoorde ik bij de bouwer van de LTM-voertuigen in "de Centrale" ook weer overduidelijk (hij gaf luid en duidelijk aan, dat de bak weliswaar 'smalspoorafmetingen' had, maar écht wel op Normaalspoortrucks stond die dus ook onesthetisch buiten de bak uitstaken), dus dat smallere spoor 'hoort daarbij'...en NEEN, we gaan niet zeuren over 1000 mm. of 1067 mm!
Dat er minder materieel binnen stond had waarschijnlijk ook te maken met de komende tentoonstelling ´Sporen naar het front´ Daar is nogal wat ruimte voor nodig. Of er dan ook volgend jaar weer zoveel ruimte is voor OnTraXs, kan je je dan ook afvragen....Maargoed. Voor dit jaar kwam het goed uit.Etienne
Het enige waar ik me kapot aan ergerde waren de ouders met kinderwagens en blèrende baby's en dito kinderen die hun zin niet kregen... maar dat is het risico als je zondag gaat denk ik..